Florida's Newest Pioneer Janitor Inventor !!!

Discussion in 'humor' started by Coronazi, Oct 20, 2020.

  1. Coronazi

    Coronazi Kapellmeister

    Joined:
    Sep 1, 2020
    Messages:
    163
    Likes Received:
    48
    Best invention EVER !!!
     
    • Funny Funny x 3
    • Creative Creative x 1
    • List
  2. KungPaoFist

    KungPaoFist Audiosexual

    Joined:
    Nov 20, 2017
    Messages:
    1,521
    Likes Received:
    916
    Location:
    CA
    These new Uber scooters are amazing!
     
  3. Bermuda Triangle

    Bermuda Triangle Ultrasonic

    Joined:
    Jun 23, 2020
    Messages:
    78
    Likes Received:
    21
    Yes! More ethical and less murderer.
     
  4. Strat4ever

    Strat4ever Producer

    Joined:
    Aug 17, 2019
    Messages:
    136
    Likes Received:
    86
    he should apply for a patent
    :rofl:
     
  5. TaxiDriver

    TaxiDriver Platinum Record

    Joined:
    Jun 22, 2018
    Messages:
    225
    Likes Received:
    211
    Location:
    Europa
    He did.. he is now a rich guy with all those sales to rich yacht owners..
    ..but still enjoy a good ride :rofl:

    BTW, this in fact works.. :winker:

     
  6. Coronazi

    Coronazi Kapellmeister

    Joined:
    Sep 1, 2020
    Messages:
    163
    Likes Received:
    48
    Did you know that Florida lifted all the bans on the so called Lockdown?
    What is in Florida?
     
  7. KungPaoFist

    KungPaoFist Audiosexual

    Joined:
    Nov 20, 2017
    Messages:
    1,521
    Likes Received:
    916
    Location:
    CA
    Hmm, why is SpaceX creating a Storm Trooper squad?
     
  8. Coronazi

    Coronazi Kapellmeister

    Joined:
    Sep 1, 2020
    Messages:
    163
    Likes Received:
    48
  9. Coronazi

    Coronazi Kapellmeister

    Joined:
    Sep 1, 2020
    Messages:
    163
    Likes Received:
    48

    Hmmmm, :)
    Time to profile some bitches :)
    What a fag song.
     
    Last edited: Oct 21, 2020
Loading...
Similar Threads - Florida's Newest Pioneer Forum Date
Need newest official Serum Installer Software Feb 8, 2021
The Newest Surge Synth Is... Samplers, Synthesizers Aug 12, 2020
Live Enhancement Suite - does it work with the newest Live updates? Live Jul 29, 2020
Newest VR U-He synth bundle release, Save patches doesn't work? Software Dec 5, 2019
Waves r2r (newest version) crashing legit ableton 10.1 Live Jun 17, 2019
Loading...